Popularne posty

wtorek, 19 kwietnia 2011

TYM RAZEM OBRAZY Z DZIECIŃSTWA..:)

Idąc za ciosem postanowiłam przypomnieć sobie nie tylko smaki z dzieciństwa, ale również obrazy jaki mi wtedy towarzyszyły . A mowa naturalnie o bajkach:) na których wychowały się pokolenia! I co lepsze , spokojnie mogą się wychowywać na nich również nasze przygody dzieci! Któż nie pamięta Reksia czy Bolka i Lolka? ich przygody i perypetie?
Powspominajmy razem:







Najsłodszy miś świata:)
 Muminkowa rodzina świeci przykładem po dziś dzień:)
 ..no i któż nie podziwiał pięknej smerfetki!?

 Niektóre z pomysłów Dobromira do dzisiaj mi imponują:)

 A Zaczarowany Ołówek to wg mnie fenomen..



..........:)



Oczywiście nie omieszkam wspomnieć o  zagranicznych hitach :



Kaczor Donald był wszędzie , chociaż najbardziej w głowie utkwiły mi gumy do żucia! co nie zmienia faktu ,że jego śmiech prawdopodobnie tkwi w głowach niejednego dwudziestolatka:)


 OMG! wyciskacz łez, symbol ciepła rodzinnego i miłości, a także porcja dobrego humoru - a wszystko w jednym=KRÓL LEW:)




 Wizerunki Myszek  widnieje na ubrankach dla dzieci praktycznie w każdym sklepie! Uśmiechy Minnie i Mickeya rozpromieniają dzieci na całym świecie!


 A kreacje Wilmy i Betty z pewnością były natchnieniem dla niejednego projektanta:)


 Z Kubusiem jest podobnie jak z Myszką Miki - jest wszędzie i wielbią go miliony!