Popularne posty

piątek, 11 marca 2011

CHOCOLATE

Któż jej nie kocha? Ostatnie rewolucje na jej temat na pewno wprawiły w wyśmienity nastrój niejednego smakosza:) Oto kilka z jej rewolucyjnych właściwości:



  • pobudzająca
  • lekarstwo na stres
  • ma właściwości relaksacyjne
  • przeciwutleniacze w niej zawarte hamują procesy starzenia
  • cenne źródło potrzebnych składników odżywczych np.magnez
  • i przede wszystkim jest pyszna! 

Najlepszą czekoladę jaką jadłam skosztowałam podczas pobytu w Stanach. HERSHEY'S CHOCOLATE BARS mniaaaaam:) Kto jeszcze nie miał jej w ustach koniecznie musi skosztować!





Piękne kształty , rozpływajace się w ustach małe czekoladowe KISSES






Na sam widok tych smakowitości cieknie mi  ślinka:) Post o czekoladzie postanowiłam napisać ,żeby samej sobie sprawić przyjemność wgłębienia się w tajemnicę ziaren kakaowca ,dzięki którym możemy kosztować te pyszności!:) i przy okazji podzielić się z wami moimi spostrzeżeniami! Ja biegnę do sklepu a wy?